Efterlängtad ridning



Både igår och i förrgår var jag uppe i Göranstorp och red med Anne, Sanna och Ida
Det var riktigt efterlängtat kan jag be att få tala om! Det var flera månader sedan jag red sist och jag skäms lite över att tala om att jag faktiskt hade LITE träningsverk, men bara lite!
Det var kul att få umgås lite med dessa fina människor med eftersom det var flera månader sen sist det med.

Idag har det inte hänt så värst mycket däremot, jag har varit ensam hemma nästan hela dagen och det mest ansträngande jag har gjort är att jag varit ute en sväng med hunden och jag tror vi ska ta en sväng till nu.

see you!

Dagens Fundering: va ska man äta för mat idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0