Gott nytt år!

Jaha nu är det snart åter igen ett nytt år usch vad tiden går fort.
Jag har ckså lite problem med att bestäma mig vart jag ska ta vägen ikväll, allt jag har att välja på verkar lika kul :S
så nu bara så jag ska kunna bestämma mig har jag delat upp det i katergorier:
Lättast:
Vara kvar här hemma och umgås med dessa människor
Skulle vara kul:
Åka till jos,ida o Malin
Skulle också vara kul:
åka till grabbarna
Mest (plikt)..hmm romantiskt:
va me daniel, det är ju faktiskt inte varje dag man har varit tillsammans i 1år

som ni kanske kan förstå har jag lite svårt att bestämma mig.

Men hoppas ni får en bra kväll!!

Dagens Fundering: vart ska jag ta vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0