Hemma igen

Nu är jag åter hemma i Bagget ;)
Känns prima!
Hemkomsten blev snäppet bättre utav ett gulligt litet julkort.
Jag saknar och tänker på dig med Matilda!
Jag hoppas verkligen att din jul därborta blir underbar!

Dagen eller åtminstonde halva spenderades som sagt med Therese i kalmar
och nu har jag inte en endaste julklapp kvar att köpa!!!!
Känns prima!

Jag träffade även en liten vän jag inte sett på länge, eller egentligen flera  faktiskt det var nog internationella dagen för gammal vänskap idag.
 iallafall så är just denna lilla vän och jag nog inte lika goda vänner längre som vi än var
fast än vi alltid är glada när vi ses, fast vi ses ju aldrig.
Den lille vännen har gjort klart flera gånger vad det är han tycker är fel, och detta ''fel'' är för mig obekribligt.
En person som stöttat mig så mycket genom mycket skit, som lungt tog mig bölandes i telefonen närsom, borde väl vara glad att allt är bra nu och att jag inte behöver böla hos honom längre?

Förlåt för allt dravel, var bara tvungen att få det ur mig.
Nu ska jag kila!

Dagens Fundering: were did our god times go? were did we go?

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha gulligt, "snäppet bättre" ;) you welcome sweetie!

2008-12-19 @ 04:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0