Jordbävning

Inatt var det tydligen jordbävning i svedala(!)
det var väl värst nere i skåne men man kunde tydligen känna efterskalven här med iallafall enligt Annie och Sara som  hade vaknat mitt i natten utav att deras sängar skakade..själv susade jag gott och märkte absolut ingenting.
jag sover tydligen djupt.
Detta är bevisat efter som jag tydligen klarar av både jordbävningar och att få böcker kastade på mig.

Godispakten varade tyvärr inte länge.
Efter ett enhäldigt beslut så köpte vi både choklad och trisslotter igår
Chokladen var en större vinst än var lotterna var.
Har beslutat att återuppta pakten efter nyår istället.

Ikväll blir det cabare på Ingelstorp.

Dagens Fundering: Hur djupt kan man sova egentlingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0