Nu är jag tillbacks igen!

var ett tag sen jag var här nu, ber om ursäkt för det.
Men jag tänker fortsätta skylla på datorn där hemma, den är jätte dum mot mig!
Den hänger sig näst intill jämt, och eftersom jag har så otroligt stort tålamod så går vi väldigt väldigt bra ihop, dom få gångerna jag inte slänger den i golvet :)

Men jag har nog iaf lyckats övertala min far att vi behöver köpa en ny, men eftersom min far är så snabb i sina beslut så lär de nog dröja ett tag :)

då känns det rätt så bra att kunna va i nybro med inte mindre än 3(!) datorer, så jag lär kunna sköta detta lite bättre nu iaf!
tyvärr har inte riktigt allt kännts så bra här dom senaste dagarna,men det är väl så det är.

Dagens fundering: om man inte saknar något när det inte är där, betyder det att man inte vill ha det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0