Out of area phonecall

Matilda ringde ända från USA, för ett par dar sedan eller en vecka eller va det nu blir.
Det var iaf jätte kul att få höra hennes röst! och jätte konstigt att tänka på att vi satt på varsin sida av jordklotet och pratade med varandra, very very strange!
jag lovade iaf henne att jag skulle ladda upp en bild här så hon visste att jag levde, och det gör jag ju!



Passade på att ta en bild med de nya glasögonen, jag är 4000 kronor fattigare men nöjd iaf.

Jag har blivit kallad Smartwoman, en ny superhjälte som är skit smart, vars kraft sitter i glasögonen och vars största förmåga är att se skillnad på en buss och ett tåg i en tidtabell.

Det är sjukt vad man kan komma på en lördagskväll när man är så där lagom bakfull/full.

Dagens fundering: Varför ska dagen efter festen alltid vara så jobbig?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tusen Tack gumman :) M=Liten fraga bara, alla dina inlagg vissas altid samma dag for mig, nar jag var inne och kollade igar var det inget nytt men nu ikvall var det sisadar 5 nya inlagg, fel pa min eller din dator? Hoppas allt ar bra annars! puss

2008-12-12 @ 02:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0