Uppesittarkväll

Idag är dagen före dopparedan och vi i familjen har uppesittarkväll till bingolotto, så värst mycket julefrid vet jag inte om det blir eftersom vi alla blir så bittra när vi inte vinner ;)
Annars är allt färdigt inför julen,
Skinkan är halvt uppäten
Allt pynt är framme..och granen
eller jag vet inte om jag tycker att det går att kalla det för julgran, eftersom att den är gjord av plast och trots minst 10 år av tjat och gnäll har vi ännu inte lyckats få någon riktig..
Pappas kompis Peder håller helt med mig på denna fronten, han vägrar att kalla den för Julgran och insisterar på att det ICKE är någon Julgran utan bara en mycket vacker hög med Julplast!

Från mig till
Er alla,
En riktigt God Jul!
 
Dagens Fundering:
Vad finns i tomtens säck?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0