Hårdbevakning

Jos..jag ska prova det nästa gång!! haha

Nu har jag suttit vid datorn i snart 3(!!!) timmar, jag har skickat arbetsökningar till flera olika stall i bla, Danmark, Tyskland, Belgien, Holland och Italien..lite annat har jag jo gjort med iof ;)

Så nu blir det hårdbevakning utav mail och telefon de närmaste dagarna, hoppas verkligen på något utav dem!..
allra helst hos Erika Lickhammer i Holland, skulle nog lära mig otroligt mycket där.
Men var som helst går precis lika bra!

Håll tummarna för mig!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för dej!

2009-02-18 @ 10:08:45
URL: http://imiasskor.blogspot.com
Postat av: Jos

Lickhammar har sökt hästskötare länge nu, och det verkar lite mystiskt tycker jag...

2009-02-19 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0