Horoskop sucker

Jag är en riktig horoskop sucker.
Varje gång jag läser en tidning är det horoskopen som jag bläddrar fram till först,
självklart har jag märkt att dem inte stämmer riktigt varje gång men ibland får de in riktiga träffar.
Som detta från Veckorevyn.com:

Skorpionen 24/10-22/11

Du är trött, månaden känns lång och mörk och du hittar inte många ljusglimtar.
Trögt känns det dessutom med alla tankar på karriär, studier och framtid.
För att pigga upp dig behövs skratt, underhållning och vänner.
Levande musik kan också tillföra mängder av inspiration.

kärlek/sex 3
kul/nöjen 4
tur/pengar 1

Hade ju väldigt gärna hoppats på mer än en 1:a i tur/pengar men det var ju iochförsig att hoppas alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0