Jag är så otroligt viktig och upptagen

att jag inte har haft tid med detta.
och dom gånger jag har försökt ta mig tid till det så har inte blogg.se fungerat.

 


Under de senaste dagarna har iallafall Cajsa och jag bokat en skidresa till Saalbach i Österrike, den 18:e-25:e Januari.
Cajsa har 3 kompisar som kommer jobba där då, så förutom att åka skidor är det väl också meningen att vi ska hälsa på dom lite.

Jag har aldrig i hela mitt, snart 20åriga, liv stått på ett par skidor,
Jag har en känsla av att detta inte kommer gå bra.



Min älskade lilla Orco har åkt på tillfällig pensonering efter en himla massa skadeproblem, och det e tomt i stallet utan honom.
Men istället har jag fått 2 nya hästar, 2 gigantiska 4 åringar, båda 2 runt 1.79 m. Med gigantiskt långa ben och uppätna svansar, ser dom lite roliga ut!
men båda två har otroligt fin gång, dom växer nog till sig bra!

 

Idag kommer 2 svenska tjejer och provjobbar för mitt jobb, jag är ledig och ligger i sängen, och är otroligt nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0